ekologiczne emolienty

ekologiczne emolienty

Obsługa klienta – istnieje ogromna przepaść pomiędzy intencji i rzeczywistości

Jeśli chodzi o opiekę nad naszymi klientami, często istnieje luka, przepaść między teorią a praktyką. Istnieją książki o relacji z klientami; istnieją filmy o relacji z klientami; istnieją Guru (głównie samozwańczy) o relacjach z klientami. Żaden z nich faktycznie mają dostarczyć relacji z klientami. To chore pozostawia się, co było znane w ciągu ostatnich dwóch wojen światowych, jak PBI – jak w „Poor B . … y piechoty” – żołnierzy pieszych. Ludzie linii frontu, przedniej ludzi linii. Więc co oni o tym wszystkim?

Wiesz o prawie Pareto – Omówię to dość często – tak, że jeden, ten, który mówi 80% działalności pochodzi od 20% klientów? Cóż, to (prawie) ma zastosowanie w tym przypadku. Ponad 80% z przodu personel linii nie zostały jeszcze całkowicie kupił do idei efektywnych relacji z klientami. Pozostałe 20% odkryli bardzo wzbogacające sposobem osiągnięcia satysfakcjonującego wyniku interakcji z klientami. Innymi słowy, większość czasu uda im! A kiedy im się to uda, klienci rzeczywiście im podziękować!

ekologiczne emolienty

To nie może być o ciebie – może?

Więc w czym problem? Pierwsza odpowiedź brzmi: „”. „Dyrektorzy” kolejna odpowiedź brzmi „Menedżerowie Nonsens”, można powiedzieć. „Jestem jednym z tych, a ja wyjaśniłem bardzo szczerze, dlaczego wszyscy musimy skupić się na osiągnięciu pierwszej klasy stosunki z klienci „. Mniam! Tworzenie biznes i zysk wzmocnienie relacji z klientami wymaga odpowiedniego środowiska, etos, kulturę i filozofię. nie można go osiągnąć, po prostu mówiąc inni ludzie to zrobić. można powiedzieć im techniki do toczenia” trudny ” rozmowy telefoniczne ok, ale jeśli nie czują się jak to zrobić, to nie będzie.

Jeśli ty i twój Cały Organizacja nie wierzą w rozwoju dobrych stosunków ze wszystkimi swoich klientów – to się nie stanie.

Artykuł dzięki: